IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Uwagi/Propozycje/Sugestie

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3  Next
AutorWiadomość
Ignatius
Mistrz
Ignatius

#1PisanieTemat: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptySro Lip 05, 2017 5:34 pm

Wszelkiego rodzaju pomysły i sugestie, które macie możecie dawać w tym temacie.
Powrót do góry Go down
Haru
Gwiazda
Haru
Skąd : Jakaś wiocha

#2PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptySro Lip 05, 2017 7:16 pm

To ja wyjdę trochę przed szereg i dodam swoje trzy grosze don't kill me plz im trying to help
Może jestem głupi (jestem, fakt), jednak koncept aury oraz mocy pojmuje dość ogólnie. Względnie ogarniam temat, ale kiedy już przechodzimy do kart technik oraz punktów za użycie zdolności, mój mózg wylatuje na Bahamy. Chcąc ułatwić takim opornym, jak ja, zrozumienie konceptu administracji, pragnę zasugerować kilka rzeczy:

1. W dziale 'Karty Technik' jest jedyne wzór i pusta karta Hany. Umiem czytać w miarę dobrze oraz rozumiem, w jaki sposób ma być nasza zdolność przedstawiona, jednak nie potrafię się zabrać za napisanie tego. Myślę, że gdyby któryś z adminów szybko skrobnął swoja kartę, innym znacznie łatwiej byłoby ogarnąć zarówno swoje tematy, jak i koncept mocy.

2.
Cytat :
Opis mocy Outsidera: Opis zdolności, którymi dany outsider się zajmuje np. telekineza, kontrola wody, zmiana w zwierzęta.
Duża rozbieżność. Moce mają to do siebie, że ich zasięg oraz siła destrukcji jest różnoraka. Taki pan zmieniający się w muchę raczej nie ma szans z żywa wersją Carrie. Również nie wiem, czy ta moc musi odnosić się jakoś do aury? Samorząd ma wiatr, Sportowcy ziemię - nie jestem pewien, jaki ma to wpływ na moc. Dodatkowo sugerowałbym dodanie do wzoru punktu 'Ograniczenia'. Bądźmy szczerzy, wszelkie walki oraz pokazy obdarzonych mocami Outsiderów stracą trochę na wartości, kiedy obie jednostki będą od razu mistrzami władania piorunami niczym Zeus. Przykładowe ograniczenia na podstawie przytoczonych wcześniej przykładów:
- telekineza - można podnosić przedmioty do x kg; kontrolujemy max x rzeczy na raz; trwa x postów i wymaga x postów przerwy przed ponownym użyciem; skutkuje migreną
- kontrola wody - może zostać zaburzona przez kontrolę ognia lub wiatru; nie wywołuje tornad i huraganów takich jak Katrina;
- zmiana w zwierzęta - limit zwierząt w jakie możemy się zmieniać (co to za zabawa, jak ktoś ogarnie całe ZOO); przemiana trwa x postów, a zamiana w kolejne zwierze wymaga odczekania x postów; skutkuje zwiększonym zmęczeniem.
Forum jest w końcu o tematyce szkolnej, a nie Avengers - prowadzimy bójki, nie międzygalaktyczne wojny.

3. Kiedy już wszyscy ogarną, o co chodzi z mocami i ładnie ubiorą swe karty aury w słowa, proponuje spis, bo każdy chce być oryginalny, więc nie będziemy się powtarzać.

Tyle ode mnie ^^
Powrót do góry Go down
Hana
Przewodnicząca Rady Uczniowskiej
Hana

#3PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptySro Lip 05, 2017 7:45 pm

1. W temacie wzór karty aury powstanie kilka przykładowych kart aur. Wszystkie karty graczy mają ukryte techniki. Ja moją odkryję jak, tylko ją zrobię.
2. Okej, każdy outsider w polu opis mocy opisuje sposób działania jego mocy.

Np. Zamiana w zwierzę - użytkownik mocy jest w stanie zamieniać się w różne zwierzęta. Nie tylko muchę, ale także psa, słonia, walenia, pchłę etc.

Z takim krótkim opisem tworzymy techniki. Każda technika ma różną siłę działania w zależności od rangi. Stąd pojawia się ta duża rozbieżność. Daje nam to możliwość rozwijania się i nie stania w miejscu. Przy opisie techniki znajdują się uwagi, tam możemy spokojnie rozpisywać np. limit postów na bycie zwierzęciem.

3. Powstanie.

W razie wątpliwości pisz.
Powrót do góry Go down
https://gensou.forumpolish.com
Levi
Outsider
Levi

#4PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyCzw Lip 06, 2017 8:02 pm

Spis, do kogo biec jak biją.
W końcu widzi się na cb ludzi z małpkami, nie wiadomo kto i od czego jest, później MG jeszcze dojdą...
Powrót do góry Go down
Hana
Przewodnicząca Rady Uczniowskiej
Hana

#5PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyCzw Lip 06, 2017 9:50 pm

Done.
Powrót do góry Go down
https://gensou.forumpolish.com
Nexaron Dragonbite
Nauczyciel wychowania fizycznego
Nexaron Dragonbite
Skąd : ziemia

#6PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 3:31 pm

1) zmienić napis z "temat" na "nowy temat", lub coś pokrewnego, bo wczoraj przez pięć minut szukałem przycisku do założenia KP i dopiero chat mi pomógł

2) zamieścić po dwie-trzy przykładowe techniki z każdej z rang, bo choć obecny schemat jest zrozumiały to zbyt ogólny, a ponieważ techniki pozostałych są ukryte (nie mam nic przeciw temu) to brak dobrego punktu odniesienia

3) w temacie z mechaniką jest pewna niespójność (albo ja jakoś tego rozgryźć nie mogę), cytując:

Techniki rangi S nie można wziąć na start, jest ona dostępna po zdobyciu 150 PR na fabule.

• D - 5 PR
• C - 10 PR
• B - 20 PR
• A - 40 PR
• S - 100 PR

Skąd się wzięło 150? Czy to miało być 140? Czy może jeszcze jakoś inaczej się to liczy?
Powrót do góry Go down
Hazama
Członek Komisji Dyscyplinarnej
Hazama

#7PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 6:19 pm

1) Zmiana przycisku, a raczej ustandaryzowanie go to dobry pomysł.
2) Bardzo trudne w wykonaniu. Głównie dlatego, że umiejętność sama w sobie może być słaba ale w połączeniu z jakąś inną dawać zastraszające efekty. Wszystko też zależy od typu mocy jaki ktoś posiada. Kula ognia kuli ognia nierówna.
3) Kwestia też poprawnego rozumowania tej tabelki. Jeśli chcemy od razu technike klasy C to płacimy 10 PR, a nie 15, gdyż najpewniej według tej tabelki po prostu zużywamy 10 PR, a w przypadku ulepszenia czegoś z D na C zużywamy tylko 5, gdyż tyle wynosi różnica. Najprościej byłoby ustawić górną granicę S 150 i po prostu od tego sobie odejmować gdzie np. przeskok między A i S wynosiłby powiedzmy 50. Tak więc zróbmy to od końca: S-150, A - 100, B - 50 C - 25 D - 10. Wtedy suma na S'kę wynosi 150.
4) https://gensou.forumpolish.com/t8-aury tu jest błąd. Na końcu zamiast PR jest PA.https://gensou.forumpolish.com/t7-rangi a tu się bbcode sypnął na końcu.
5) Zmodyfikowałbym koszty PA, które widnieją. Tak żeby nie były jednakowe, a by każdy miał inne. Dlaczego? Głównie dlatego, że siły technik nie zawsze wymagają ogromnego nakładu energii, a na dodatek można odczytać czego używa przeciwnik przeciwko nam po samym koszcie. Jeśli uderza czymś o koszcie klasy B to odpowiemy na to klasą A. Zresztą mogą być też widowiskowe techniki, które mają niską klasę ale konsumują dużo PA bo są no... jak w typowych shounenach.
Ostatnie 3 łatwo wprowadzić bo forum jest stosunkowo młode i za dużo roboty z tym raczej nie będzie, a stworzycie sobie dobry system wyceny kosztów oraz oceniania.
Powrót do góry Go down
Venceslaus
Wicemistrz
Venceslaus

#8PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 7:48 pm

W sumie nie widzę, aby ktokolwiek do tego się odniósł, więc zrobię to ja, ha. Na forum jestem dopiero od dnia dzisiejszego, więc kompletnie nie wiem, co jest w planach, a co nie - ale. Co z całą resztą lokacji? Oprócz subforum ze szkołą nie ma tutaj kompletnie nic innego. Gdzie mają mieszkać poszczególne rodziny, skoro nie ma działu z jakąś dzielnicą mieszkalną? Gdzie można wychodzić na randki, spotkania jeśli nie ma żadnych parków, zoo, kin, klubów, teatrów? Chciałem na to zwrócić uwagę, bo to jednak trochę creepy, kiedy jednak nie ma gdzie wyjść, a głównym Twoim zajęciem, jak nie życiem jest tylko i wyłącznie szkoła. Bądźmy w końcu realistami.

Druga sprawa to to, że oprócz rang związane ze szkoła nie ma tutaj postaci czysto neutralnych. Chyba że Personel można tłumaczyć jako grupę neutralną tudzież resztę mieszkańców, ale nie wydaje mi się, skoro jest tam wzmianka o osobach, które w minimalnym stopniu przyczyniają się w rozwoju szkoły. W końcu nie każdy chciałby robić postać, która koniecznie musi mieć powiązania ze szkołą. Ktoś może będzie chciał stworzyć sławnego prokuratora, który niekoniecznie musi mieć powiązania ze szkołą albo najgorszego menela w mieście, gdzie też tutaj trudno o jakieś powiązania z placówką.

Na razie to tyle z mojej strony.
Powrót do góry Go down
Nexaron Dragonbite
Nauczyciel wychowania fizycznego
Nexaron Dragonbite
Skąd : ziemia

#9PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 8:58 pm

2) To jak działają kombinacje nie ma znaczenia, bo to już tylko kwestia pomysłowości graczy. Zgodzę się jednak, że trudno teraz wymyślić technikę, bo nie wiesz czy jest ona za słaba/mocna/czy w sam raz.
3) Nie zmieniałbym kosztów poziomów, bo są one odpowiednio dopasowane do ilości PR jakie dostajesz na start. Chodziło mi raczej o wyjaśnienie drobnej nieścisłości. Rozumiem, że na start nikt nie dostanie techniki S, bo nie ma dość PR, więc w najlepszym wypadku weźmie tą A za 40 i potem ulepszy do S. Tylko, że wtedy 40+100=140, a nie 150. Wydaje mi się to po prostu drobny błąd.
5) Kosztów wydaje mi się, że nie ma co zmieniać. Na start dostajemy przecież 100 PA, a później możemy ten limit podnieść.
Powrót do góry Go down
Levi
Outsider
Levi

#10PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 9:12 pm

1) W najbliższym czasie to zmienimy.
2) Podczas tworzenia mocy najłatwiej jest sobie na starcie ustalić najsilniejszy stopień, a także ten najsłabszy. W rzeczywistości, ciężko jest opisać coś takiego pod moc. Sam mam dość nietypową i dość... nieschematyczną aurę. Proponuję po prostu w podobnych wypadkach porozumieć się z moderatorem kart technik, ponieważ on ma największe rozeznanie. W razie wątpliwości, skieruje on się po prostu do administracji i wtedy już my się zajmiemy sprawą i wszystko po kolei ustalimy.
Nie da się w końcu stworzyć spisu "nieschematycznego". W razie wątpliwości podczas opisów, kierujcie się do spisu władzy i pytajcie — wtedy na pewno nie zbłądzicie. ♥
4) Nope, jest dobrze. W drugiej części chodzi o koszty na określoną umiejętność, jednak w PA, więc to się zgadza. Innymi słowy — ile musisz mieć PA, aby skorzystać z umiejki. Drugi błąd poprawiłem.
5) Nie wiesz, kto ile zużył PA. Nie wiesz, jak czyjaś umiejętność działa. Może po aktywacji, za każdy dodatkowy post, jej ilość PA się zmniejsza? Więc w rzeczywistości, zależy to od tego, jak umiejętność działa. Ale w kwestii mechaniki poczekajcie jeszcze na opinię reszty administracji bądź moda do KT. c:

W kwestii działów poza akademią — dla mnie bomba. Porozmawiam na ten temat. Jeśli ktoś byłby zainteresowany pomocą w wyszukiwaniu grafik i robieniu opisów — chętnie na pewno przytulimy.

Odnośnie rang, porozmawiam z administracją. W końcu akcja forum jednak opiera się na szkole i nie możemy o tym zapominać. Ew. można stworzyć po prostu "mieszkańców" i "postaci specjalne", jednak oficjalne info, jak z tym pójdzie, dam za jakiś czas.
Powrót do góry Go down
Venceslaus
Wicemistrz
Venceslaus

#11PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 9:17 pm

Tak szczerze, to mógłbym pomóc przy opisach, grafikę również mógłbym chętnie poszukać, więc jeśli administracja zdecyduje się na coś tak szalonego jak działy z takimi miejscami, to wystarczy do mnie napisać na PW.

Jasne, wiadomo, że tak jest, ale z drugiej strony, jeśli zrobi się te inne działy, to jednak ktoś taki jak kelner, policja itd. jest mile widziana. Wiadomo, że można używać do tego postacie NPC, ale szczerze mówiąc sam przyszłościowo chciałbym stworzyć kogoś, kto nie będzie miał powiązania ze szkołą. W końcu tacy ludzie też istnieją. Brzydko ich dyskryminować.
Powrót do góry Go down
Hazama
Członek Komisji Dyscyplinarnej
Hazama

#12PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 9:33 pm

Bardziej z kosztami chodzi mi o to, że to trochę głupie porównywać kulę ognia o średnicy 15 cm do kuli ognia o średnicy 10 cm kiedy mają taki sam koszt albo hmmm... dawać ten sam koszt umiejce, która jest słabsza i po prostu jest elementem kombinacji, która wymaga kilkukrotnego jej użycia (spamowalni casterowie np.) i po 3 krotnym użyciu efekt jest ten sam jakby ktoś użył jednego skilla. Chodzi o to, by jako tako te koszta były spersonalizowane względem mocy i jej typu, a nie odgórnego nałożenia że każdy skill na poziomie B musi kosztować określoną wartość niezależnie od tego jaki jest efekt końcowy. Jest to również krzywdzące względem postaci, które muszą wielokrotnie potwórzyć jakąś konkretną czynność względem postaci, które muszą coś w trakcie walki zrobić tylko raz. Zużyje się skilla 4 razy, a ten używający raz dostanie ten sam efekt z mniejszym kosztem ale poużywa sobie skilla parę razy grając tym stylem gry, który lubi. Jeden używa 4 razy skilla D z kosztem 1.25, a drugi używa po prostu raz z kosztem 5. No i nieznając skali umiejętności narażamy się na to, że będziemy przepłacać za coś co powinno być lepsze względem kogoś. Napiszemy w KT, że nasza kulka jest taka jak powyżej, a ktoś ma 15 centymetrową z tym samym kosztem i nawet o tym nie wiemy osłabiając się tym samym.
Weźmy też na przykład umiejętności, które powinny się skalować odwrotnie czyli koszt powinien spadać w miarę poziomu. Np. lewitacja, która z coraz lepszą kontrolą powinna być tańsza zakładając że nie zmieniamy prędkości a stabilizujemy się w powietrzu przy minimalnych nakładach energii.

No i to, że mamy 100 PA nie ma żadnego znaczenia. To tylko punkt wyjściowy, z którego można iść w prawie każdą stronę, a sztucznie narzucone jest że nie da się grać postacią bazującą na combo wymagającym wielu elementów bo nie starczy PR na manę lub ilość skilli. Znaczy da się, ale będzie ona znacznie słabsza niż normalne mające krótsze comba postacie. Nie chodzi o całkowite zlikwidowanie kosztów, a ich indywidualne dostosowanie do każdej postaci. Wystarczy by sprawdzający miał jakiś swój schemat w głowie, że umiejętność X podpada pod typ Z więc pewnie będzie miała taki i taki koszt na poziomie D.
Powrót do góry Go down
Mangar
Wiceprzewodniczący Klubu Informatycznego
Mangar

#13PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 9:48 pm

Hazama napisał:
5) Zmodyfikowałbym koszty PA, które widnieją. Tak żeby nie były jednakowe, a by każdy miał inne. Dlaczego? Głównie dlatego, że siły technik nie zawsze wymagają ogromnego nakładu energii, a na dodatek można odczytać czego używa przeciwnik przeciwko nam po samym koszcie. Jeśli uderza czymś o koszcie klasy B to odpowiemy na to klasą A. Zresztą mogą być też widowiskowe techniki, które mają niską klasę ale konsumują dużo PA bo są no... jak w typowych shounenach.
Ostatnie 3 łatwo wprowadzić bo forum jest stosunkowo młode i za dużo roboty z tym raczej nie będzie, a stworzycie sobie dobry system wyceny kosztów oraz oceniania.

Ech, w sumie to nie ja tworzyłem system, a jedynie go przestrzegam, no ale powiem co o tym myślę. Idąc tym tokiem rozumowania równie dobrze można usunąć rangi technik. Czemu?  Skoro zmniejszasz ilość użytego PA by osłabić technikę to w sumie ranga jest nie potrzebna, bo siłę sobie kontrolujesz wedle wkładanej mocy. Co do shouenów to chyba kojarzysz sceny jak bohaterowie mówili że z wielkim wysiłkiem opanowali nową technikę a w sumie to była ta sama co wcześniej używana tylko potężniejsza z słowem "super" lub "mega" w nazwie? Cóż tu póki co mniej więcej tak samo działa. Zmiana tego wymagała by całkiem sporo przeróbek w systemie. No ale poczekajcie na opinię administracji.

Co do różnych kul ognia na tym samym poziomie. To że ktoś ma 15 cm, a inny 5 cm to nic nie znaczy. Ta mniejsza można uznać za bardziej skoncentrowaną i zadającą minimalnie większe obrażenia przy uderzeniu bo ta większa ma większe szanse trafić. Jednak gdy zderzą się ze sobą to się raczej zneutralizują.
Co do lewitacji, jeśli ktoś chce tylko stać w powietrzu to tworzy czar niższe rangi na to.
Powrót do góry Go down
Law
Nauczyciel języka angielskiego
Law

#14PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 10:58 pm

! Temat do usuwania kont.
Powrót do góry Go down
Shizuku
Członek Komisji Dyscyplinarnej
Shizuku

#15PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyNie Lip 09, 2017 11:37 pm

Czcionka mi się podoba, ale nachodzi na rangi często. Mówię tu o literce Z w nicku postaci.
Powrót do góry Go down
Hazama
Członek Komisji Dyscyplinarnej
Hazama

#16PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 12:00 am

Można też dodać przycisk odsyłający do KP.
Powrót do góry Go down
Levi
Outsider
Levi

#17PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 5:43 am

Temat zostanie dodany, przycisk także.
Porozmawiam na temat przycisków KT czy dodatkowych, które ułatwiają pracę MG.

Porozmawiam z Haną na temat templejtsów, aby to ustawić lub po prostu zmianą czcionki na jakąś, która nie będzie sprawiała kłopotów.
Powrót do góry Go down
Nexaron Dragonbite
Nauczyciel wychowania fizycznego
Nexaron Dragonbite
Skąd : ziemia

#18PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 11:28 am

5) Skoro temat się rozkręcił dodam coś jeszcze od siebie. Gdy pisałem wcześniej, że uważam, iż ceny PA za umiejętności odpowiednich poziomów są odpowiednie miałem na myśli gdy używane jest ich 100%. Ponieważ piszę teraz kartę technik wynikło coś ciekawego czego nigdzie w dziale wiedzy nie było napisane. Mianowicie techniki używasz z pełną mocą albo wcale. 0% lub 100%, a to jest bardzo niewygodne i nie praktyczne. Najlepiej opisać to na dwóch prostych przykładach (opis mocy będzie przesadzony, ale jedynie po to by podkreślić problem).

Ktoś dajmy na to z ciała pedagogicznego kontrolujący ogień na poziomie S kichnąwszy przez przypadek spali cały akademik, ale ten sam nauczyciel przy pomocy kontroli ognia NIE BĘDZIE w stanie zapalić świeczki, czy ogrzać się w zimny dzień.

Żeby nie było, że problem dotyczy tylko maniaków walk podobnie ma się sprawa z każdą inną mocą. Na przykład leczącymi. Ktoś z takimi mocami na poziomie S, gdy będzie chciał uleczyć zadrapanie na kolanie włoży w to tyle mocy, że będzie mógł wskrzesić umarłych.

Obecnie (o ile dobrze rozumiem) gdy rozwijam technika z poziomu A do S to znika ta na poziomie A i pojawia się jej silniejsza wersja. Oznaczałoby to, że w praktyce każdy starałby się mieć po kilka/kilkanaście takich samych technik tylko na różnych poziomach co przełoży się na olbrzymie związane z tym koszty PR. Najpierw uczysz się techniki na poziomie D, potem jeszcze raz na D i ulepszasz ją do C, później znów D na C na B i tak dalej.

Można by tego uniknąć gdyby przy ulepszaniu technik pozostawała dostępna jej słabsza wersja, ale wówczas równie dobrze można by pozwolić kontrolować czy ktoś używa 100% czy 50% mocy. Trzeba by to oczywiście opisać wcześniej w PA w KT, ale to pikuś. Takie jest przynajmniej moje zdanie, a teraz czekam co powiedzą ci na górze ;]
Powrót do góry Go down
Mangar
Wiceprzewodniczący Klubu Informatycznego
Mangar

#19PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 11:34 am

Nexaron Dragonbite napisał:
Obecnie (o ile dobrze rozumiem) gdy rozwijam technika z poziomu A do S to znika ta na poziomie A i pojawia się jej silniejsza wersja. Oznaczałoby to, że w praktyce każdy starałby się mieć po kilka/kilkanaście takich samych technik tylko na różnych poziomach co przełoży się na olbrzymie związane z tym koszty PR. Najpierw uczysz się techniki na poziomie D, potem jeszcze raz na D i ulepszasz ją do C, później znów D na C na B i tak dalej.

Można by tego uniknąć gdyby przy ulepszaniu technik pozostawała dostępna jej słabsza wersja, ale wówczas równie dobrze można by pozwolić kontrolować czy ktoś używa 100% czy 50% mocy. Trzeba by to oczywiście opisać wcześniej w PA w KT, ale to pikuś. Takie jest przynajmniej moje zdanie, a teraz czekam co powiedzą ci na górze ;]

Pierwsze słyszę by słabsza technika znikała gdy się robi nową z tą samą właściwością. Nie wiem kto wam takie rzeczy naopowiadał.
Powrót do góry Go down
Levi
Outsider
Levi

#20PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 11:42 am

Owszem, techniki nie znikają.

Np.: chcesz wyleczyć tylko zadrapanie. Przez co NIE BĘDZIESZ wkładał w to tyle samo PA, co w jakieś wskrzeszenie. Czyli potrzebujesz mieć technikę leczenie zadrapań. Po prostu niekoniecznie musisz ją ulepszać. Możesz, ale pozbawiasz sam siebie słabszej techniki.

Odnośnie różnych dziwnych wariacji lepiej jest się ugadywać bezpośrednio z administracją lub modem KT. Bo KAŻDA moc może być inna. Nawet sam jestem tego przykładem, gdzie moja postać kompletnie nie panuje nad swoją mocą, nie opiera się ona na żadnej walce i jest bardziej do urozmaicenia fabuły — choć zmieni się to dopiero z rozwojem mojej postaci na fabule. Sam mam nieco inne ceny za użytkowanie mocy niż te podane, ponieważ musiałem się zastanowić nad tym, co i jak ma działać.

Opisywanie postaci jak i aur, których te używają, wymaga pomyślenia i zastanowienia się. W KT jest pokazany WZÓR. W KP jest pokazany WZÓR. Jeśli chcecie cokolwiek zmienić, pokombinować — kontaktujecie się z administracją. Lub kombinujecie i później czekacie na osąd odpowiednich osób. Wszystko, co jest podane w wiedzy odnośnie aur, służy wam jako kierunek. Jeśli moc będzie zbyt potężna — mod zarządzi podwyższenie jej poziomu dla wyrównania kosztów (jeśli będzie dysponować odpowiednią ilością PR) lub poprosi was o jej znerfienie, bądź sam takie nerfy wprowadzi. Ale przecież to nie oznacza, że musicie z tej techniki rezygnować całkowicie. Zapiszecie sobie gdzieś w notesiku i podczas rozwoju z niej skorzystacie.
Powrót do góry Go down
Venceslaus
Wicemistrz
Venceslaus

#21PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 1:05 pm

W sumie zaproponowałbym jeszcze stworzenie działu z wątkami z przeszłości oraz historiami alternatywnymi. Praktycznie na każdym forum to jest, a skoro tutaj nie ma możliwości pisania w dwóch miejscach na fabule, to zapewne taki dział się przyda - w końcu niektóre rzeczy nadają się tylko do odegrania w takich wątkach z przeszłości.
Powrót do góry Go down
May
Gwiazda
May
Age : 24

#22PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 1:08 pm

A moim zdaniem jeszcze by się tutaj przydał jakiś temat z spisem zasad obowiązujących w szkole itp
Powrót do góry Go down
Nexaron Dragonbite
Nauczyciel wychowania fizycznego
Nexaron Dragonbite
Skąd : ziemia

#23PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 1:23 pm

Jeśli techniki nie znikają po awansie to czemu jest napisane, że technika S można zdobyć dopiero za 150 PR (czy 140)? Jeśli ulepszać z A do S (i uwzględnić koszt techniki A) oczywiście jest to zrozumiałe, ale równie dobrze można po prostu zrobić nową technikę na poziomie S za 100 PR wcześniej po prostu nie biorąc żadnych technik, albo tylko jedną np D za 5 PR.
Powrót do góry Go down
Mangar
Wiceprzewodniczący Klubu Informatycznego
Mangar

#24PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 1:28 pm

Nexaron Dragonbite napisał:
Jeśli techniki nie znikają po awansie to czemu jest napisane, że technika S można zdobyć dopiero za 150 PR (czy 140)? Jeśli ulepszać z A do S (i uwzględnić koszt techniki A) oczywiście jest to zrozumiałe, ale równie dobrze można po prostu zrobić nową technikę na poziomie S za 100 PR wcześniej po prostu nie biorąc żadnych technik, albo tylko jedną np D za 5 PR.

Ta liczba ma po prostu późnić zdobywanie tak potężnych technik. Jeśli każde zdarzenie fabularne byłoby za 10 PR no to musisz wykonać takich 15. Co da nam mniej więcej rok na wyćwiczenie nowych technicznych nim pojawią się absurdalnie silne techniki.
Powrót do góry Go down
Hana
Przewodnicząca Rady Uczniowskiej
Hana

#25PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie EmptyPon Lip 10, 2017 3:18 pm

Miło mi, że mamy takich ruch w tym temacie. Część zmian zostaję zrobiona w ciągu paru dni, czy chwil.

1. Lista rzeczy, które wchodzą bez żadnego omawiania.
- regulamin, który obowiązuje w szkole
- dział z retrospekcjami
- przyciski odsyłające do KP i KA
- zmiana czcionki nicku
- temat do usuwania kont
- wprowadzenie działu miasta i grupy "mieszkańcy"

2. Jeżeli chodzi o rzeczy mechaniczne. Tego było dużo, więc jeżeli o czymś zapomniałam wspomnieć to napiszcie mi. Po pierwsze wszystkie techniki zostają. Gdy raz kupimy je, zostaną z nami na zawsze. Liczba PR jest stała za wykupywanie ich. Możemy wprowadzić ulepszenia technik i wtedy wyjdą niższe ceny.
Jeśli mówmy o cenach technik D-A - ceny związane z naszym początkowym rozwojem.  Jednak wyskok w cenie S ma na celu opóźnienie zdobycia technik. Chodzi także oto by ktoś na sam początek nie zniszczył szkoły.

Co do wzorów powstaną takie przy wzorze KA.


Ostatnio zmieniony przez Hana dnia Sro Lip 12, 2017 12:06 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://gensou.forumpolish.com
Sponsored content


#26PisanieTemat: Re: Uwagi/Propozycje/Sugestie   Uwagi/Propozycje/Sugestie Empty

Powrót do góry Go down
 
Uwagi/Propozycje/Sugestie
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 3Idź do strony : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gensou Koukou :: 

Organizacja

 :: Ogłoszenia
-